Het leven van een gezin raakt onherstelbaar ontwricht als de zoon wordt verdacht van de moord op een klasgenoot in deze juridische thriller. Chris Evans, Michelle Dockery en Jaeden Martell schitteren in de verfilming van William Landay's bestseller.