Your Friends & Neighbors
Als een financiële gigant (Jon Hamm) ineens zowel gescheiden als werkeloos is, gaat hij van zijn buren stelen om geen gezichtsverlies te lijden. Het stelen van zijn vrienden bevalt behoorlijk goed, ware het niet dat hij zichzelf in een levensgevaarlijk web verstrikt.