Creature Commandos
The Tourmaline Necklace
Terwijl Ilana op Flag blijft jagen, laat The Bride Nina zien waar ze is gemaakt en herbeleeft ze Frankensteins pogingen om haar het hof te maken.
Terwijl de Creature Commandos proberen The Bride en Nina te redden, herleeft GI Robot zijn gloriedagen - en gaat zijn wens eindelijk in vervulling.
Frankenstein wordt verzorgd door een nieuwe vriend. Later werken Flag en Frankenstein samen om de visioenen van Circe over de prinses te ontkrachten.