Kite Man: Hell Yeah!
Als Lex Luthor dreigt om de beruchte bar Noonan's te sluiten, proberen de superschurktortelduifjes Kite Man en Golden Glider de bar te redden.
Grand Reopening, Hell Yeah!
In de aanloop naar de grote heropening van Noonan's worstelt Golden Glider om de vrede te bewaren met Kite Mans nieuwe personeelslid.
Een restaurant met schurkenthema opent tegenover Noonan's, net terwijl Kite Man en Golden Glider stress hebben over een nieuwe stap in hun relatie.
Tijdens het inrichten van hun appartement komt Kite Man meer te weten over Golden Gliders jeugd, terwijl Bane per ongeluk naar de jaren 80 reist.
Tijdens een reddingspoging van Kite Man, Golden Glider en Bane in The Pit krijgt Malice twee bezoekers: haar vriend en een gezondheidsinspecteur.