De Teek
In een wereld waar al tientallen jaren superhelden wonen, merkt een accountant zonder krachten dat een dood gewaande superschurk de stad beheerst. In zijn strijd dit complot te ontrafelen, werkt hij samen met een vreemde, blauwe superheld. Samen gaan ze een avontuur aan vol gestoorde aartsvijanden, bloedige wrekers, gestoorde wetenschap en bovennatuurlijke, bizarre gebeurtenissen.
Arthur neemt een pauze van zijn jacht op de Terreur en probeert zijn normale, veilige leven weer op te pakken. Hij weet niet dat hij gestalkt wordt door de bedreigende burgerwacht Overkill. Teek bekent aan een existentiële crisis te lijden.
Teek komt onuitgenodigd op een familiefeestje van de Everests en probeert Dot te overtuigen van haar broer zijn superheldenlot. Een andere gevaarlijke, onuitgenodigde gast bedreigt Arthur en zijn familie.
Teek en Dot proberen Arthur te helpen zijn pak onder controle te krijgen, terwijl de Piramidebende ze achtervolgt. Miss Lint krijgt een onverwachte beller aan de telefoon.
Teek en Arthur proberen Ramses ervan te overtuigen dat de Terreur nog leeft en komen in de problemen. Miss Lint neemt advies aan van een oude vriend.