Scott Pilgrim Vs. The World
Maak kennis met de charmante maar werkloze Scott Pilgrim (Michael Cera). De 22-jarige bassist van het garagebandje Sex Bob-omb liep zojuist Ramona Flowers (Mary Elizabeth Winstead) tegen het lijf. Ze is, letterlijk, zijn droommeid. Maar er zit een addertje onder het gras. Zeven, zelfs. Want haar zeven kwaadaardige exen lusten hem rauw.