Wat denk ik wel
S1 A2: Teek en Arthur hebben een aanvaring met lokale schurk Miss Lint en haar bende, die zich door niets laten weerhouden om het mysterieuze superpak terug te krijgen dat Teek van haar pikte en aan Arthur gaf. Dot, de zus van Arthur die ambulanceverpleegkundige is, klust bij in een schimmig zaakje.