Partycrashers
S1 A4: Teek komt onuitgenodigd op een familiefeestje van de Everests en probeert Dot te overtuigen van haar broer zijn superheldenlot. Een andere gevaarlijke, onuitgenodigde gast bedreigt Arthur en zijn familie.