Bill Bundy
Detective Jason Moran heropent de zaak van seriemoordenaar John Wayne Gacy: acht van zijn 33 slachtoffers zijn niet geïdentificeerd. Was Bill Bundy een slachtoffer van 'The Killer Clown'?