Deadly Legacy
Detective Jason Moran heropent de zaak van seriemoordenaar John Wayne Gacy: acht van zijn 33 slachtoffers zijn niet geïdentificeerd. Was Bill Bundy een slachtoffer van 'The Killer Clown'?
Detective Jason Moran heropent de zaak van seriemoordenaar John Wayne Gacy. De rouwende familie van Edward Beaudion, die al 40 jaar vermist wordt, vraagt zich af of hij een slachtoffer was.