The Fox Hollow Murders
Coldcaserechercheur Steve Ainsworth onderzoekt opnieuw bewijsmateriaal en ontdekt nieuwe aanwijzingen over een mogelijke medeplichtige in de moorden op de boerderij Fox Hollow.
Terwijl nieuw bewijsmateriaal opduikt, vertelt een overlevende over zijn ervaring met moordenaar Herb Baumeister.