The Yogurt Shop Murders
De politie bezoekt de jonge verdachten opnieuw, wat leidt tot tegenstrijdige en steeds veranderende informatie – en twee bekentenissen.
2009. Wanneer nieuw DNA-bewijs leidt tot de vrijlating van Springsteen en Scott, moeten de families van de slachtoffers zien om te gaan met het onbekende.