Martine: Chasing Justice
In 2008 ging Martine Vik Magnussen uit om te vieren dat ze klaar was met haar examens, maar ze kwam nooit meer thuis. Later werd ze dood aangetroffen in de kelder van Abdulhak.
In 2010 vindt er een reeks ontmoetingen plaats tussen vertegenwoordigers van de familie van Martine en de familie van verdachte Farouk Abdulhak.
In 2022 wordt in Londen een vrouw gearresteerd die ervan wordt verdacht een medeplichtige van Abdulhak te zijn. Volgens Martines moeder zou dit de zaak kunnen openbreken.