Operation Lost Boy
De vijftienjarige Martin belt de politie in Bergen, Noorwegen. Dat telefoontje leidt tot een internationaal onderzoek dat een groot netwerk van kindermisbruikers blootlegt. Deze tv-serie toont ons de jacht van binnenuit door de politie.
Na de inval in Italië ontdekt de Noorse politie dat deze zaak groter is dan aanvankelijk gedacht.