Black widow
Dena Thompson misleidt haar echtgenoten door middel van manipulatie, fraude en geweld. Ze laat ze emotioneel en financieel geruïneerd achter, totdat de politie haar zieke, criminele spelletjes ontdekt.
Dena's verderfelijke plannen bereiken een nieuw dieptepunt, en de politie moet de dood van Julian Webb oplossen.