Een kijkje in de relatie tussen Paul Bernardo en Karla Homolka, wat het door imago geobsedeerde paar ertoe bracht wrede en verontrustende misdaden te plegen, en het resultaat van een controversieel en transformerend proces.
Paul Bernardo en Karla Homolka zijn getrouwd. Wanneer de scholieren Leslie Mahaffy en Kristen French worden vermoord, verklaart Homolka bij de politie dat Bernardo de dader is.