Ken and Barbie Killers: The Lost Murder Tapes The Murders
S1, A1: Paul Bernardo en Karla Homolka zijn getrouwd. Wanneer de scholieren Leslie Mahaffy en Kristen French worden vermoord, verklaart Homolka bij de politie dat Bernardo de dader is.