The Serial Killer's Apprentice
Dr. Katherine Ramsland interviewt Elmer Wayne Henley, de enige overlevende van de massamoorden in Houston in 1973, om zijn huiveringwekkende reis van gemanipuleerde tiener tot veroordeelde moordenaar te ontrafelen.