I'll be Gone in the Dark
Deze zevendelige documentaire is gebaseerd op de gelijknamige bestseller van Michelle McNamara en gaat over de zoektocht naar een gewelddadige moordenaar die ze de 'Golden State Killer' noemde.
Michelle kijkt terug op de moordzaak die haar interesse voor true crime opwekte. De seriemoordenaar gaat van het aanvallen van jonge vrouwen over op stellen.