Confronting a Serial Killer
Het verbazingwekkende verhaal van de ongekende relatie tussen de veelgeprezen auteur en journalist Jillian Lauren en de grootste seriemoordenaar in de Amerikaanse geschiedenis, Sam Little.
Het aantal slachtoffers van Little loopt op tot 93, waardoor hij de grootste seriemoordenaar in de Amerikaanse geschiedenis is. Maar tientallen bekentenissen kunnen niet gelinkt worden.
Omgaan met een psychopaat eist zijn tol van Jillians psyche en familie. Tientallen staten sluiten zaken en leggen zo Littles verwoesting bloot, wat leidt tot een langverwachte afrekening.