The Murders at Starved Rock
Part 2: Psychological Warfare
In 2005 komt David in aanvaring met zijn vader Anthony over de details van de veroordeling van Chester Weger. Ondertussen komen bezorgde burgers samen om de onschuld van Weger bewijzen. Er ontstaan nieuwe theorieën, terwijl ook oude spanningen opborrelen.
Nu Chester vrij is gekomen, worstelt David met sluimerende verdenkingen, de nasleep van een generatie overspannend trauma en de erfenis van zijn vaders nalatenschap.