The Invisible Pilot
Nadat hij z’n eigen dood in scène heeft gezet, verruilt Gary z’n rustige leventje in Arkansas voor een nieuwe start in Miami, maar hij krijgt al snel te maken met hebzucht, bedrog en Pablo Escobar.