Wanted: The Escape of Carlos Ghosn
Het meeslepende verhaal over de op de vlucht geslagen CEO Carlos Ghosn, van zijn tijd aan top tot de schokkende arrestatie en de slimme ontsnapping die de wereld verbijsterde.