Murdaugh Murders: Deadly Dynasty
De dubbele moord op de vrouw en zoon van de invloedrijke advocaat Alex Murdaugh brengt een schok teweeg in de gemeenschap. De politie vermoedt dat er meer misdrijven zijn gepleegd.