The Diana Investigations
De Franse politie doorzoekt de plaats van het ongeval waar prinses Diana stierf voor bewijsmateriaal.
It Was No Accident
Het verhaal van de twee grote politieonderzoeken naar de dood van Lady Diana Spencer, prinses van Wales, waarbij de nadruk ligt op het werk van de Franse en Britse onderzoekers.