The Golden State Killer: It's Not Over
De Golden State Killer is een seriemoordenaar en -verkrachter die in de jaren 70 in Californië toesloeg. Hij wist tot dusver uit handen van de politie te blijven. Wie is hij?
Do You Want To Die?
Rechercheur Paul Holes verdiept zich in de Golden State Killer om meer over hem te weten te komen. Een bloedstollend telefoongesprek geeft inzicht in het profiel van de moordenaar.
Is de Golden State Killer nog altijd een bedreiging? Rechercheur Paul Holes onderzoekt de moorden die plaatsvonden in het idyllische stadje Santa Barbara.
Rechercheurs blijven zoeken naar aanwijzingen die kunnen leiden naar de identiteit van de Golden State Killer. Kan met nieuwe DNA-technieken de dader achterhaald worden?