The Golden State Killer: It's Not Over Do You Want To Die?
S1, A2: Rechercheur Paul Holes verdiept zich in de Golden State Killer om meer over hem te weten te komen. Een bloedstollend telefoongesprek geeft inzicht in het profiel van de moordenaar.