Brandjes blussen
S4 A6: Alex weet opeens weer hoe zwaar een fulltimebaan is. Valerie praat bij met Jennifer en komt iets te weten over Jack. Laura verzamelt handtekeningen terwijl ze stage loopt bij een milieuorganisatie.