Casual
Valerie en haar tienerdochter Laura trekken in bij Valeries broer Alex. Alex regelt een date voor Valerie, terwijl broer en zus die avond op aparte dates gaan in hetzelfde restaurant.
Alex beleeft een wilde avond met Leon, Valeries one night stand. Valerie gaat uit met meiden die haar coachen bij het daten met jonge mannen. Laura komt in de problemen op een houseparty.
Valerie besluit Alex' huis te verlaten, maar wordt overdonderd door de financiële gevolgen van een scheiding. Alex adopteert een hond. Laura fantaseert over haar fotografieleraar Michael.
Valerie overtreedt Alex' regels voor vrijblijvende seks. Alex wordt over zijn datingsite geïnterviewd. Laura onderneemt actie tegen haar leraar Michael.
De moeder van Valerie en Alex komt ineens op bezoek. Valerie krijgt advies uit onverwachte hoek. Laura en Michael delen een moment nadat ze haar vader met zijn nieuwe vriendin heeft gezien.
Alex' geheime profiel krijgt zijn eerste echte match. Laura krijgt een band met Michael nadat haar sekstape viraal gaat op school. Valerie weet af te sluiten met haar ex-man.