Interruptus Date Borst Verhuizen
Joan organiseert een familievergadering nadat Matt haar betrapt heeft op intimiteiten met John. Jen huurt borstvoedingsadviseurs in. Matt en Colleen hebben een slechte date. Heather en Tim verhuizen met de hulp van ex-criminelen.
Als Matt Colleen uitnodigt voor een brunch met de familie, helpt hij haar met de moeilijke taak om contact met hen te maken. Ook proberen John, Matt en Greg hun mannelijkheid te bewijzen door een boom in de achtertuin van Greg om te hakken. Tim heeft een allergische reactie op espresso en een slapeloze Greg heeft een confrontatie met de politie.
Tim en Heather maken het Tyler onbedoeld ongelooflijk ongemakkelijk als hij zijn prachtige nieuwe vriendin Clementine meeneemt om de familie te ontmoeten. Ook worden Matt en Colleen knuffelend op kantoor betrapt door hun onaangename collega Will. Jen en Greg zweren geen smetvrees te krijgen. John koopt voor Sophia een mobiele telefoon, zonder dat haar ouders het weten.