S1, A2: Joan organiseert een familievergadering nadat Matt haar betrapt heeft op intimiteiten met John. Jen huurt borstvoedingsadviseurs in. Matt en Colleen hebben een slechte date. Heather en Tim verhuizen met de hulp van ex-criminelen.