Ponzi Seks Parijs Spring
S1, A6: Als Matt en Colleen Chad betrappen bij een poging haar geliefde pup Princess te ontvoeren, maakt Chad van de gelegenheid gebruik om zijn nieuwe zakelijke onderneming aan hen te presenteren. Ook proberen Jen en Greg voor het eerst sinds ze een baby gekregen hebben intiem met elkaar te zijn. Heather 'maakt het uit' met haar jarenlange kapster Lynette. Tim verpest Samantha's verjaardagsfeestje.