Slaperig E-mail Brunch Boom
S1, A3: Als Matt Colleen uitnodigt voor een brunch met de familie, helpt hij haar met de moeilijke taak om contact met hen te maken. Ook proberen John, Matt en Greg hun mannelijkheid te bewijzen door een boom in de achtertuin van Greg om te hakken. Tim heeft een allergische reactie op espresso en een slapeloze Greg heeft een confrontatie met de politie.