Man with a Plan
Two Tickets to Paradise
Adam krijgt van een klant twee felbegeerde kaartjes voor een wedstrijd van de Steelers.
Andi vindt het moeilijk om zich niet met alles te bemoeien wanneer Adam het Thanksgivingfeest op school organiseert.
Als de kinderen niet willen toegeven wie het gat in de muur maakte, worden Adam en Andi creatief.