Mike speelt cupido voor Mandy door een blind date te regelen met Kyle, een van zijn medewerkers die volgens hem perfect voor haar zou zijn. Maar Mikes plan gaat mis als Kyle per ongeluk Kristin ontmoet. Op het werk kondigt Mikes baas en vriend Ed aan dat Mike geen fotoshoots meer mag doen en de leiding krijgt over de bedrijfswebsite. In deze nieuwe rol ontdekt Mike dat het internet hem misschien wel net datgene biedt wat hij nodig heeft.
Last Kinderslot Standing
Mike is in de minderheid als zijn vrouw en dochters het allemaal een goed idee vinden het huis veilig te maken voor kinderen. Maar al snel denkt Vanessa er anders over als ze alleen thuis op Boyd past en het ingewikkelde kinderslot op de wc-bril niet los krijgt. Intussen denkt Mike dat het tijd wordt dat Mandy haar eigen geld gaat verdienen en hij regelt een baan als pizzabezorger voor haar (zonder eerst met Vanessa te overleggen).
Mike is teleurgesteld als zijn dochters geen Halloween met hem willen vieren zoals ze dat vroeger deden. Hij besluit dat Boyd zijn perfecte trick-or-treatpartner kan zijn. Maar Kristin zegt hem keihard dat ze niet wil dat haar zoon met Halloween naar buiten gaat. Mike sluipt met hem naar buiten, van plan om het kind thuis te krijgen voordat Kristin terugkomt van haar werk. Als Mike, verkleed als John Wayne van 'The Green Berets', met Boyd bij het huis van Ed aankomt, worden ze bij de deur begroet door een vriendin van Ed, Elvira.
Mike moet besluiten wat hij wil stemmen als het mannensoftbalteam van Outdoor Man de opdracht krijgt vrouwen mee te laten spelen. Ook neemt Kristin, als ze een onwillige Mandy helpt met haar universiteitsinschrijvingen, beslissingen over haar eigen toekomst. Mike hoopt dat Mandy naar zijn oude school gaat, Michigan State, maar Vanessa wil dat ze naar haar oude school Ohio State gaat.
Als Mandy mee wil doen aan een wedstrijd voor een modellenshow op tv, wil Mike zoals gewoonlijk ja zeggen, zoals hij bij alle vragen van zijn dochters doet, wetende dat Vanessa nee zal zeggen. Maar als Vanessa erop staat dat Mike dit keer de boeman is, heeft hij moeite om in zijn rol te blijven.