De succesvolle psychiater Dr. Frasier Crane verhuist van Boston naar Seattle om een nieuwe start te maken. Hij heeft een radioprogramma waarin hij zijn kennis met zijn luisteraars deelt. Privé heeft hij echter zo zijn eigen problemen.
De gescheiden psychiater Frasier Crane gaat terug naar Seattle om als adviseur voor een radioprogramma te gaan werken.
Frasier is gefrustreerd omdat hij totaal geen privacy heeft en vraagt zijn vader om te vertrekken.
Frasier en zijn broer Niles nemen hun vader mee naar een sjiek restaurant, maar ze krijgen ruzie over zijn keuze.
Als een columnist van een krant een lastercampagne tegen Frasier begint, vecht hij keihard terug.
Martin bespioneert een vrouw met een telescoop en Frasier moedigt zijn vader aan om toenadering tot de vrouw te zoeken.
Frasier geeft een feest om zijn laatste kunstaankoop te vieren, maar hij komt erachter dat het een vervalsing is.