Last Man Standing Pilot
S1, A1: Mike speelt cupido voor Mandy door een blind date te regelen met Kyle, een van zijn medewerkers die volgens hem perfect voor haar zou zijn. Maar Mikes plan gaat mis als Kyle per ongeluk Kristin ontmoet. Op het werk kondigt Mikes baas en vriend Ed aan dat Mike geen fotoshoots meer mag doen en de leiding krijgt over de bedrijfswebsite. In deze nieuwe rol ontdekt Mike dat het internet hem misschien wel net datgene biedt wat hij nodig heeft.