Last Man Standing Gemengd softbal
S1, A5: Mike moet besluiten wat hij wil stemmen als het mannensoftbalteam van Outdoor Man de opdracht krijgt vrouwen mee te laten spelen. Ook neemt Kristin, als ze een onwillige Mandy helpt met haar universiteitsinschrijvingen, beslissingen over haar eigen toekomst. Mike hoopt dat Mandy naar zijn oude school gaat, Michigan State, maar Vanessa wil dat ze naar haar oude school Ohio State gaat.