S1, A6: Als Mandy mee wil doen aan een wedstrijd voor een modellenshow op tv, wil Mike zoals gewoonlijk ja zeggen, zoals hij bij alle vragen van zijn dochters doet, wetende dat Vanessa nee zal zeggen. Maar als Vanessa erop staat dat Mike dit keer de boeman is, heeft hij moeite om in zijn rol te blijven.