Life and Beth
We're grieving
Beth en Matt gaan naar Long Island om een snelle begrafenis voor haar moeder te regelen. Beth begint haar verleden door te spitten.
Na haar breuk besluit Beth om Manhattan te verlaten en terug te keren naar Long Island, althans voorlopig. Om het te laten werken, neemt ze een belangrijke wijngaard uit Long Island aan als klant.
De vrienden van Beth sporen haar aan om weer te gaan daten nu ze terug is op Long Island, maar Beth is verliefd geworden op een boer van de wijngaard waar ze nu de leiding over heeft.
Beth brengt meer tijd door met John op de wijngaard en gaat met hem mee naar de kermis. Daar heeft ze een ongemakkelijke ontmoeting met een jeugdvriend.