How to Die Alone
Wanneer Mels beste vriendin haar op haar verjaardag in de steek laat, probeert ze nog wat van de dag te maken met een cadeau dat haar knock-out slaat en weer wakker schudt.
Lie and Deny
Omdat ze nog steeds pijn heeft van het ongeval, gaan Mel en Rory op het vliegveld op zoek naar medicijnen.
Tijdens een cursus professionele ontwikkeling ontdekt Mel wie haar heeft tegengehouden en waarom.
Wanneer Mel klem komt te zitten tussen Alex' verleden, heden en toekomst, drijft dit haar in de armen van een collega.
Wanhopig gaat Mel naar het thanksgivingdiner van haar familie om in een heel nieuw licht gezien te worden. Ondertussen voert ze stiekem een psychologische oorlog met haar broer.