Blindspotting
Ashley is klaar om het nieuwe jaar in te luiden met Miles, die al 12 jaar haar partner is. Maar als ze de hoek om komt, staat haar hele wereld op de kop.
Smashley Rose
Het is de dag van het vonnis voor Miles en de spanningen lopen op als Ashley, Rainey en Trish op de beslissing van de rechter wachten. Wanneer het vonnis valt, leidt de dag Ashley op een pad naar verwoesting.
Ashley slaat een bezoek aan Miles over. Overtuigd dat het Ashley zal helpen bij haar emotioneel traumatische situatie, haalt Janelle haar over om mee te gaan naar het strand, Trish en Jacque nodigen zichzelf uit. Earl heeft z’n eerste sollicitatiegesprek.
Ashley’s worsteling met hoe ze Sean moet vertellen over Miles’ gevangenisstraf bereikt een hoogtepunt. Ze roept de hulp in van de Miles in haar hoofd om te ontdekken hoe ze het moet vertellen.