Spookvader
S1, A6: Ashley’s worsteling met hoe ze Sean moet vertellen over Miles’ gevangenisstraf bereikt een hoogtepunt. Ze roept de hulp in van de Miles in haar hoofd om te ontdekken hoe ze het moet vertellen.