Smashley Rose
S1 A2: Het is de dag van het vonnis voor Miles en de spanningen lopen op als Ashley, Rainey en Trish op de beslissing van de rechter wachten. Wanneer het vonnis valt, leidt de dag Ashley op een pad naar verwoesting. Rainey gaat winkelen voor Sean.