Togetherness
Premiere van de reeks. Alex, een acteur die moeite heeft om de eindjes aan elkaar te knopen, gaat bij het getrouwde koppel Brett en Michelle inwonen. Tina, de zus van Michelle, is net op bezoek en staat voor haar eigen dilemma.
Michelle probeert haar seksleven met Brett extra pit te geven. Alex helpt Tina met haar bedrijfje en in ruil daarvoor moet zij hem klaarstomen voor zijn droomcarriere.
Alex en Tina nodigen zichzelf uit voor Bretts filmpremiere en maken zo kennis met een producer. Michelle heeft eindelijk een avondje helemaal voor zichzelf.
Brett leert een nieuwe vriendin kennen. Tina probeert het bij te leggen met Alex. Michelle brengt de dag door met David.