Forever
Het echtpaar June en Oscar leidt een comfortabel, maar voorspelbaar leven in een Californische voorstad. Al jaren voeren ze dezelfde gesprekken, gebruiken ze dezelfde maaltijden en gaan ze op vakantie in hetzelfde gehuurde meerhuis. Als June voorstelt iets anders te doen, verandert een onverwachte gebeurtenis hun relatie en moeten ze beslissen of ze voor elkaar bestemd zijn.