Happyish
Thom en Lee Payne groeien op in een cultuur die is geobsedeerd door jeugdigheid. Mensen in de 40 worden beschouwd als halfdood.
Nu Thom 44 is en het bedrijf jonge directeuren heeft aangenomen, voelt hij de druk om zichzelf opnieuw uit te vinden.
Lee komt in een neerwaartse spiraal terecht en Thom werkt aan een campagne en moet Larry troosten.