Government Cheese
Als Hampton (David Oyelowo) uit de gevangenis komt, loopt zijn langverwachte gezinsreünie niet bepaald als gehoopt. Zonder hem hebben zijn vrouw en zoons een hechte band gevormd en zijn terugkomst gooit hun wereld overhoop.