Stick
Pryce Cahill (Owen Wilson) had een topgolfer kunnen worden tot hij een inzinking kreeg. Nu moet hij de eindjes aan elkaar knopen. Hij zet alles op alles om Santi, een tienerfenomeen met veel potentie te trainen - en hopelijk zichzelf te redden.