Jimmy worstelt met het verlies van zijn vrouw terwijl hij ook gewoon vader, vriend en therapeut is. Hij besluit het roer om te gooien en geen blad meer voor de mond te nemen. Zal zijn leven er beter door worden of wordt het één grote chaos?